زنان
خطری که زنان ایرانی را تهدید می کند جدی است باید آگاه باشید باشید واز برنامه هایی که برای نابودی فرهنگ ایران است آگاه شوید
زنان
نويسندگان
لینک عزیزان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زنان و آدرس zanan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

شهید مطهری: کسی که زیبایی اندیشه دارد زیبایی ظاهر خود را به نمایش نمی گذارد. سدير صيرفي از امام صادق(ع) از پدران بزرگوارش از رسول خدا(ص) روايت كرده است كه فرمودند: «خلق نور فاطمه(س) قبل ان تخلق الارض والسماء» نور فاطمه پيش از خلقت آسمان و زمين آفريده شد. خداوند در روي زمين بر انسانها نعمت را كامل كرده است همانگونه كه پيامبر(ص) مي فرمايد: من دو چيز گرانبها را در نزد شما به امانت مي گذارم اول قرآن و دوم عترت و خاندان من است.

آن حضرت راه صلاح و رستگاري انسان را در تمسك به اين دو چيز مي داند. يكي از مواردي كه بايد به آنها تمسك جست رعايت حجاب و عفاف و حيا در رفتار است كه البته الگوي ما در اين باب، ائمه اطهار(ع) به ويژه حضرت زهراي مرضيه(س) مي باشد. پيامبر گرامي اسلام(ص) فرمودند: حيا زيباست، اما در زنان زيباتر است. دشمن قسم خورده انسان ابليس، هر لحظه در كمين است تا انسان را از مسير خشنودي خداوند بيرون براند. يكي از كارسازترين سلاح هاي او دوري از حيا و عفاف و حجاب مي باشد.

حيا، ديباي دلنشيني است كه بر هر قامتي زيباست ولي آن هنگام كه اين جامه بر قامت زنان پوشانده شود، زيبايي اش چند برابر و حسن آن افزون تر و تماشايي تر مي شود.

در هر جامعه اي كه حيا پوشش رفتار مردم آن جامعه باشد سلامت اخلاقي، سلامت رفتاري و سلامت فكري بر آن جامعه حاكم خواهد شد. همچنانكه اگر بي حيايي دامنگير جامعه اي گردد، فساد اخلاقي و رفتاري و افكار باطل در آن جامعه جريان مي يابد و روشن است اگر سلامت فكر و اخلاق و رفتار از جامعه رخت بر بندد نه تنها آينده اي روشن و متعالي و جامعه مترقي نخواهيم داشت بلكه انحطاط و افول را نيز در جامعه شاهد خواهيم بود و انسانيت از جامعه خواهد رفت و آرامش رواني و اجتماعي جاي خود را به ناآرامي و اضطراب مي بخشد.

از سوي ديگر زنان، مؤثرترين و پرنفوذترين قشري هستند كه مي توانند با حفظ ملكه حيا، جامعه را در مسير سلامت رواني و فكري پيش ببرند و شكوه زيبايي را در جامعه حاكم كنند.


برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 27 شهريور 1393برچسب:حیا,عفاف, ] [ 19:37 ] [ بنده ی خدا ]

 

 http://s6.picofile.com/file/8202392176/%DA%86%D8%A7%D8%AF%D8%B1.JPG


برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 20 فروردين 1393برچسب:حجاب,چادر,چادر زهرائی, ] [ 9:29 ] [ بنده ی خدا ]

یک کلمه بیشتر هم نمی خواهد؛ لازم نیست یک سخنرانی بکنید. کسی که می بینید خلافی را مرتکب می شود دروغ، غیبت، تهمت و ... یک کلمه ی آسان بیشتر نمی خواهد؛ بگویید این کار شما خلاف است، نکنید؛ لازم نیست که با خشم همراه باشد. شما بگویید، دیگران هم بگویند، گناه در جامعه خواهد خشکید.

 

(مقام معظم رهبری)


برچسب‌ها:
[ دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:, ] [ 18:26 ] [ بنده ی خدا ]

 


 

جامعه به كمال زن نياز دارد ونه به جمال او
كمال زن نياز به پوشش ندارد ............چون همه به آن نياز دارند
ولي جمال زن ............ پوشش لازم دارد......چرا.....
چون جمال زن اختصاصي است ..............مال خودش ومحرم اش وبس
کمال اكتسابي است ...................
ولي جمال مورثي وهنري در داشتنش نيست

خداوند متعال به اهل كمال پاداش ميدهد يا به اهل جمال؟
انجا كه كمال مي درخشد …………جمال كمرنگ ميشود وبعكس
انجا كه جمال مي درخشد …………كمال كمرنگ ميشود


برچسب‌ها:
[ یک شنبه 21 مهر 1392برچسب:, ] [ 1:31 ] [ بنده ی خدا ]

ابلیس توانسته بود بنی اسرائیل را با وجود آن همه پیامبر که در طول تاریخ شان مبعوث شده بودند، متلاشی کند. او مانده بود و قدرت های نو پدید، در این باره نیز توانسته بود با نفوذ دادن کابالا (تصوف) به جامعۀ هند و چین آنان را نیز کابالیست کند. شاید زحمات ابلیس در به انحراف کشیدن این جامعه های نو پدید خیلی کمتر از آن بوده که برای متلاشی کردن بنی اسرائیل متحمل شده بود. ظاهراً ادیان در هند و چین با آسانی نسبی تحریف شده اند. ایران آن روز: در انتقال قدرت کابالی این بار نوبت ایران رسیده است که مرکز ثقل قدرت شده و سومر، آکد و آشور را درهم کوبیده اینک قصد تسخیر مصر را دارد. می توان گفت به انحراف کشیدن ایرانیان و تبدیل ماهیت آنان به یک جامعۀ کابالیست برای ابلیس مشکل تر از جامعه های هند و چین بود. زیرا به هر دلیل و به هر عامل و عوامل جامعه شناختی که برای ما چندان شناخته شده نیست، مردم بومی ایران اشتیاق و تمایل چندانی به بت پرستی نشان نداده اند. در سرزمین ایران (فلات ایران) سه نوع پرستش غیر توحیدی می بینیم: ۱- صنوبر پرستی در میان کادوسیان، که از مردم بومی ایران پیش از آمدن آریائیان بوده اند در ساحل ارس که بحثی درباره شان گذشت. ۲- میترائیزم (خورشید پرستی= مهر پرستی) که پس از آمدن آریائیان پدید گشته است و به آن اشاره ای خواهد شد. ۳- آتش پرستی؛ که امروز به نوعی اصلاح شده و تلطیف یافته، در میان اقلیت زردشتیان ایران هست. گر چه هر سه مورد را می توان بت پرستی نامید اما با پرستش بت های دست ساز خیلی فرق دارند؛ دستکم صنوبر را به عنوان یک چیز زنده که مصنوعی نیست و حیات گیاهی دارد، می پرستیدند و نیز سمبل برایش نمی ساختند. خورشید و آتش نیز با هر نوع بت و بت سازی تفاوت بسیار دارد. و لذا می بینیم که معبودهای ایرانی به عنوان سمبل کابالیسم انتخاب نشده اند و هیچکدام در کنار بعل، برج بابل، اهرام مصر، مجسمة زئوس، قرار نگرفته اند. گرچه صنوبر پرستی، خورشید پرستی و آتش پرستی نیز از ابداعات شخص ابلیس بوده است اما سمبل کابالیسم نگشته اند.


برچسب‌ها:
[ سه شنبه 25 تير 1392برچسب:, ] [ 3:17 ] [ بنده ی خدا ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 37 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Salehon :.

درباره وبلاگ

سلام در این وبلاگ شما با مطالبی که برای شما مفید و آموزنده می باشد روبرو می شوید امیدوارم هر مطلبی رو که در اینجا میخونید با ارائه نظرها و انتقادات مفیدتون به من کمک کنید تا باز خورد مفیدش رو خودتون بینید من بعلت مشغله های کاری ای که دارم فقط آخر هفته ها میتونم به وبلاگ شر بزنم خوشحال میشم با هم بحث کنیم
حمایت می کنیم
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 55
بازدید هفته : 773
بازدید ماه : 769
بازدید کل : 205819
تعداد مطالب : 181
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
شمارنده
شمارنده